Ilola Inn är ett helrenoverat boutiquehotell där du kan känna den unika atmosfären i en 137 år gammal krogbyggnad. Var och en av våra rum är som en pärla med sin egen historia att berätta.

Njut av vacker sjöutsikt, tystnad och en god natts sömn i en kvalitetssäng i ett unikt inrett rum.

Du börjar morgonen i vår landskapsbastun och värmer dig upp i den året runt varma utomhuspoolen.

Allt detta kröns av en rik och välsmakande frukost tillagad av lokala produkter.

Nedan hittar du villkoren för din vistelse på Ilola Inn. Tveka inte att fråga oss om du inte hittar den information du letar efter. Kontaktinformation finns i höger på sidan.

Generella instruktioner

Vår personal tar emot er fram till 22.00. Om personalen inte är närvarande vid ankomst, vänligen kontakta tel. 0400 469 797.

Vid behov kan ni kontakta personalen, tel. 0400 469 797.

Incheckning från kl. 15.00 till 22.00.

Gäster måste kunna bevisa sin identitet vid incheckningen på begäran.

Utcheckning till kl. 12.00

Förhandla tidig utcheckning med personalen.

Frukost ingår i rumspriset.

Priset är 16 € för dom som har hyrats en båtplats och 19 € för andra besökare.

Frukost serveras från kl. 09.00 till 11.00 eller enligt kundens önskemål.

Sällskapsdjur är inte tillåtna på Ilola Inn. Alla våra rum och andra faciliteter är allergivänliga.

Ilola Inn är inte tillgängligt t.ex. för rullstolsanvändare. Det finns trappor i både hotellbyggnaden och på terrasserna.

Boendeförhållanden

Boende kan bokas via telefon såsom via webbaserade systemer av Ilola Inn eller tredje partier. I Ilola Inns system bekräftar kunden bokningen via en länk i inkommande e-post. Ilola Inn får namnet på en gäst/rum och namnet, adressen och telefonuppgifterna för den person som bokar. Kunden får ett bokningsnummer vid bekräftelse.

Ilola Inn kan göra bokningen beroende av olika regler, såsom att göra en bokningsavgift eller bekräfta bokningen med ett kreditkort som ett villkor för att göra bokningen bindande.

Kunden betalar för boende senast på destinationen. Betalning kan också göras i förväg med betalningsinformationen i bokningsbekräftelsen. I det här fallet kommer kunden att få ett kvitto för betalningen när betalningen syns på Ilola Inn Oy:s bank konto.

Ilola Inn kan göra bokningen beroende av olika regler, såsom att göra en bokningsavgift eller bekräfta bokningen med ett kreditkort som ett villkor för att göra bokningen bindande.

Kunden kan annullera bokningen via länken i bokningsbekräftelsemeddelandet, om bokningen har gjorts med Ilola Inns system. Bokningen kan också annulleras per telefon eller e-post, annulleringsnumret måste anges.

Bokningen måste annulleras tre dagar (72 timmar) före incheckningsdatumet. Om bokningen annulleras med en kortare uppsägningsperiod, eller om kunden inte anländer till destinationen alls, har Ilola Inn Oy rätt att kräva en endagsavgift för de bokade lokalerna.

Så här navigerar du till Ilola Inn

Kontaktinformation

På grund av COVID-19-koronavirusläget vidtas försiktighetsåtgärder på Ilola Inn. Vi tar hand om hygien och rengöring noggrant. Som ett litet hotell uppfylls säkerhetsgränserna väl. Så är det säkert att besöka oss. Vårt hotell erbjuder desinfektionsmedel för händer på flera punkter. Vänligen använd en ansiktsmask och följ säkerhetsgränser och -avstånd.

Vi erbjuder sommarjobb

Vi behöver en hård och entusiastisk arbetskraft för sommarsäsongen 2021! Det finns platser för kockar och hallpersonal i fantastiska omgivningar. Fråga på telefon +358 400 469 797 eller [email protected]

Faktureringsinformation

E-post

Loading...