Ilola Inn on täysin uudistettu boutique-hotelli, jossa voit aistia 137-vuotisen kestikievarirakennuksen ainutlaatuisen tunnelman. Jokainen huoneemme on kuin helmi, jolla on oma tarinansa kerrottavanaan.

Nauti uniikisti sisustetussa huoneessa kauniista järvimaisemasta, hiljaisuudesta ja laadukkaassa vuoteessa hyvin nukutuista yöunista.

Aamusi aloitat maisemasaunan lämmössä ja virkistäydyt ympäri vuoden lämmitetyssä ulkouima-altaassa.

Kaiken tämän kruunaa runsas ja maistuva lähituottajilta koostettu aamiainen.

Alta löydät säännöt ja ehdot majoittumiselle Ilola Innissä. Mikäli et löydä haluamaasi tietoa, älä epäröi kysyä meiltä. Yhteystiedot löytyvät sivun oikean reunan palkista.

Yleiset ohjeet

Henkilökuntamme ottaa teidät vastaan klo 22 saakka. Mikäli henkilökuntaa ei ole paikalla saapuessanne, ottakaa yhteys puh. 0400 469 797.

Kesäkaudella vastaanotto toimii terassikahvilassa.

Tarvittaessa saatte yhteyden henkilökuntaan puh. 0400 469 797.

Sisäänkirjautuminen tapahtuu klo 15.00 – 22.00 välillä.

Vieraiden tulee pyydettäessä kyetä todistamaan henkilöllisyytensä sisäänkirjautumisen yhteydessä.

Uloskirjautuminen klo 12.00 mennessä.

Sovi aikaisesta uloskirjautumisesta henkilökunnan kanssa.

Aamiainen sisältyy huoneen hintaan. Venepaikan vuokranneille hinta on 16 €, muille kävijöille 19 €.

Aamiainen tarjoillaan klo 9.00-11 tai asiakkaan toiveen mukaan. Kesäkausina aamiainen tarjoillaan terassikahvilassa.

Huom! Palvelurajoitukset kesäkauden ulkopuolella:

  • Aamiainen vain hotellivieraille.
  • Sunnuntaisin ei päivällistä/illallista. Muina päivinä palvelumme riippuvat majoittujien määrästä. Hotellin ollessa täynnä valmistamme buffee-päivällistä, muutoin tarjoamme á la cartea.

Lemmikkieläimet eivät ole sallittuja Ilola Innissä. Kaikki huoneemme ja muut tilamme ovat allergiaystävällisiä.

Ilola Inn ei ole esteetön. Sekä hotellirakennuksessa että terasseilla on portaikkoja.

Majoittumisen ehdot

Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan majoituspalvelun tarjoamiseen.

Tehdessään varauksen asiakas (jäljempänä ”Asiakas”) sitoutuu noudattamaan näitä yleisiä sopimusehtoja.

Kun Asiakas on tehnyt varauksen, vahvistaa palveluntarjoaja (jäljempänä ”Palveluntarjoaja”) varauksen tiedot toimittamalla kirjallisen varausvahvistuksen.

Palveluita ostava Asiakas voi olla yksityishenkilö (kuluttaja-asiakas) tai yritys (elinkeinonharjoittaja).

Mikäli näiden sopimusehtojen suomenkielinen ja englanninkielinen versio ovat eriäviä tai keskenään ristiriidassa, suomenkielinen sopimusteksti on ratkaiseva.

Näissä sopimusehdoissa käytetyillä termeillä on seuraava merkitys:

Palveluntarjoaja

Majoituskohteen omistaja tai taho, jolla on hallintaoikeus majoituskohteeseen ja tarjoaa majoituskohdetta vuokralle.

Asiakas

Yksityishenkilö tai yritys, joka solmii palveluntarjoajan kanssa näissä ehdoissa tarkoitetun majoitustapahtumaa koskevan sopimuksen.

Majoituskohde

Kiinteistö, muu rakennus, asunto, huoneisto tai huone, jota käytetään kokonaan tai osittain asumiseen, vapaa-ajan viettoon tai muuhun vastaavaan tarkoitukseen.

Majoitustapahtuma

Etukäteen sovittu ajanjakso, minkä aikana asiakas ja/tai vieras majoittuu majoituskohteessa sopimuksen mukaista vuokraa vastaan.

Vieras

Majoituskohteessa majoitustapahtuman aikana aikaansa viettävä Asiakkaan vastuulla oleva henkilö/henkilöt.

Varaus on mahdollista tehdä puhelimitse, sähköpostitse tai varausjärjestelmän kautta. Asiakkaan tulee olla 18 vuotta täyttänyt luonnollinen henkilö tai oikeushenkilö. Varauksen yhteydessä Asiakkaan tulee ilmoittaa varaukseen vaaditut tiedot, kuten yhteystiedot, vieraiden määrä, saapumis- ja lähtöajankohta sekä maksutapa. Majoituskohteen ilmoitettuun vuokraan eli hintaan sisältyy Majoituskohteen käyttöoikeus etukäteen varatulle ajalle, Majoituskohteen esittelyssä kuvattujen kalusteiden, laitteiden ja irtaimiston käyttö sekä normaalit käyttökulut, kuten kohtuullinen veden ja sähkön käyttö. Majoituskohteen ominaisuudet, mukavuudet ja Vieraiden enimmäismäärä ilmoitetaan varaustapahtuman yhteydessä. Mikäli Majoitustapahtumaan sisältyy muita veloitettavia palveluita tai tuotteita, näiden hinnat ilmoitetaan erikseen.

Majoitustapahtumasta maksettava vuokran suuruus ilmoitetaan varauksen yhteydessä.

Verkkokauppavarausta tehdessään Asiakkaan tulee suorittaa koko vuokrasumma.

Sähköposti- ja puhelinvarauksissa [Esimerkki, jos tällöinkin lasku lähtee Moderin kautta: Asiakkaalle lähetetään sähköinen lasku ja maksulinkki. Lasku on maksettava eräpäivään mennessä viitenumerolla.] Mahdollinen varausmaksu vähennetään lopullisesta kokonaisvuokran hinnasta.

Mikäli varausta tai sen osaa ei ole maksettu eräpäivään mennessä, arvioidaan tällaista Asiakkaan tekemänä varauksen perumisena kohdan 7. mukaisesti. Lisäksi Palveluntarjoajalla on oikeus viivästyskorkoon korkolain mukaisesti.

Maksupalvelun tarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan: Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Varausmuutokset voi tehdä ainoastaan 30 vrk ennen saapumista ja on tehtävä AINA suoraan asiakaspalvelun kautta puhelimitse 0400 469 797. Muussa tapauksessa käsittelemme asian peruutusehdoin ks. teksti alla.

Varauksen peruutus tulee tehdä 30 vrk ennen saapumista. Varausmaksu on 30 % koko varauksen arvosta, maksua ei palauteta. 30 vrk myöhemmin ja saapumatta jättäminen aiheuttaa 100 % veloituksen.

Palveluntarjoaja voi perua Palvelun ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamiin syihin perustuen.

Majoituskohteen avainten tai kulkukoodia saamisesta sekä sisään- ja uloskirjautumisajoista ilmoitetaan varauksen yhteydessä. Asiakas ei saa luovuttaa Majoituskohteen avainta tai kulkukoodia eikä Majoituskohdetta ulkopuolisille tahoille eikä vuokrata sitä edelleen.

Majoituskohdetta saa käyttää enimmillään se henkilömäärä, joka on ilmoitettu varaustapahtuman yhteydessä.

Asiakkaan on hoidettava Majoituskohdetta huolellisesti. Asiakas vastaa siitä, että kaikki Majoituskohteessa oleskelevat henkilöt eli Vieraat noudattavat tätä sopimusta ja Majoituskohteen käyttöä koskevia ehtoja ja järjestyssääntöjä.

Asiakas ja Vieraat ovat velvollisia noudattamaan lakia, yleisiä hyviä tapoja sekä kaikkia Majoituskohteen sääntöjä vierailunsa aikana.

Tupakointi on kielletty kaikissa sisätiloissa. Lemmikkieläimiä ei saa tuoda Majoituskohteeseen.

Palveluntarjoajalla on oikeus keskeyttää Majoitustapahtuma Asiakkaasta tai Vieraista johtuvista painavista syistä. Majoitustapahtuma on oikeus keskeyttää, mikäli Asiakas tai Vieras syyllistyy järjestyshäiriöihin tai rikkoo olennaisella tavalla näitä sopimusehtoja, Majoituskohteen sääntöjä tai Palveluntarjoajalla on muulla tavoin merkittävä peruste epäillä henkilöiden tai omaisuuden olevan vaarassa.

Majoitustapahtuman päättämisestä tulee ilmoittaa välittömästi Asiakkaalle. Näissä tapauksissa Palveluntarjoaja ei ole korvausvelvollinen käyttämättä jääneestä Majoitustapahtuman ajasta.

Jos Asiakas keskeyttää Majoitustapahtuman ja poistuu Majoituskohteesta ennen vuokra-ajan päättymistä, käyttämättä jääneeltä ajalta ei makseta hyvitystä, eikä hän ole oikeutettu maksunpalautukseen. Lisäksi mikäli Asiakas saapuu Majoituskohteeseen myöhässä tai ei saavu lainkaan, käyttämättä jääneeltä ajalta ei makseta korvausta eikä Asiakas ole oikeutettu maksunpalautukseen.

Asiakkaan ja Vieraiden tulee poistua Majoituskohteesta viimeistään sovittuna ajankohtana. Asiakkaan velvollisuus on huolehtia oman irtaimistonsa mukaan ottamisesta ja jättää Majoituskohde siistiin kuntoon.

Asiakkaan on huolehdittava, että ovet lukitaan Majoituskohteesta lähtiessä ja että, kahvinkeitin ja silitysrauta yms. laitteet ovat sammutettu asianmukaisesti.

Asiakkaan tulee palauttaa sille luovutetut Majoituskohteen avaimet Palveluntarjoajan osoittamaan paikkaan. Jos Asiakas ei palauta avaimia ja hänen voidaan katsoa kadottaneen ne huolimattomuuttaan, Palveluntarjoajalla on oikeus periä lukkojen vaihtamisesta aiheutuneet kustannukset Asiakkaalta.

Asiakkaan vastuu

Asiakas on vastuussa tahallaan tai huolimattomuudellaan aiheuttamistaan vahingoista, jotka hän tai Vieras aiheuttaa Majoituskohteelle tai sen irtaimistolle. Asiakkaan on viipymättä ilmoitettava Palveluntarjoajalle Majoituskohteen tai siihen kuuluvan irtaimiston vahingoittumisesta.

Asiakkaan tulee reklamoida Majoituskohteen mahdollisesta puutteesta tai virheestä Palveluntarjoajalle niin pian kuin mahdollista virheen tai puutteen havaitsemisesta. Palveluntarjoajalla on ensisijainen oikeus korjata Majoituskohteen virhe tai puute kohtuullisessa ajassa sen reklamoinnista ennen hinnanalennusta.

Palveluntarjoajan vastuu

Palveluntarjoaja ei ole korvausvelvollinen Asiakkaan tai Vieraan omistamalle ja Majoituskohteessa säilytetylle irtaimistolle aiheutuneista vahingoista esimerkiksi murron seurauksena, ellei tällainen vahinkotapahtuma johdu Palveluntarjoajan tahallisuudesta tai törkeästä huolimattomuudesta.

Ylivoimainen este (force majeure)

Palveluntarjoaja tai Asiakas eivät ole vastuussa omien sopimusvelvoitteiden täyttämättä jäämisestä siltä osin, kuin se johtuu ylivoimaisesta esteestä (force majeure). Ylivoimaisena esteenä pidetään tapahtumaa, joka estää tai tekee kohtuuttoman vaikeaksi velvoitteiden täyttämisen määräajassa. Tällaisia ovat muun muassa sota, kapina, pandemia, epidemia, luonnonmullistus, yleinen energianjakelun tai liikenteen keskeytyminen, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä, työtaistelutoimenpiteet, tulipalo, viranomaisen asettama oleellinen rajoitus tai muu yhtä merkittävä, epätavallinen, ennakoimaton ja osapuolesta riippumaton syy.

Palveluntarjoaja ei vastaa myöskään sen käyttämän alihankkijan virheestä tai viivästyksestä, joka on aiheutunut ylivoimaisesta esteestä. Ilmoitamme ylivoimaisesta esteestä mahdollisimman pian sen jälkeen, kun este on tullut tietoomme.

Varauksessa Asiakkaan tulee ilmoittaa varaukseen vaaditut henkilötiedot. Käsittelemme henkilötietoja Majoitustapahtuman toteuttamiseksi, kuten Asiakkaiden yhteydenpidon ja laskutuksen mahdollistamiseksi. Käsittelemme tietoja huolellisesti ja turvallisesti näiden ehtojen, tietosuojaselosteen ja tietosuojaa
koskevan voimassaolevan lainsäädännön mukaisesti.

Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia, poislukien lainvalintasäännöt.

Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan mahdolliset riidat keskinäisin neuvotteluin. Mikäli neuvotteluissa ei
päästä sopimukseen, riidat ratkaistaan Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa, ellei pakottavasta sääntelystä toisin johdu.

Kuluttajan erityisoikeudet

Mikäli erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi, https://www.kuluttajariita.fi/fi/. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan
https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/.

Jos riita koskee verkossa ostettua palvelua, voit tehdä valituksen myös EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin (ODR) kautta.

Näin navigoit maitse Ilola Inniin

Yhteystiedot

Koronatilanteen vuoksi Ilola Innissä noudatetaan varotoimia. Huolehdimme hygieniasta ja siivouksesta tarkasti. Pienenä hotellina turvarajojen noudattaminen onnistuu hyvin. Niinpä meille on turvallista tulla. Hotellissamme on käsidesiä tarjolla useissa pisteissä. Noudathan ystävällisesti turvarajoja ja -etäisyyksiä.

Laskutustiedot

Sähköposti

Loading...